" All We Know "

flaw

Hai Welcome Here





beebeebbebb}
Wednesday, September 17, 2014 | 2:58 AM | 0Comment

wokeyhh guyss!! pekabo? haha.. lama tak menaip rasenye.. hik2..

busy woii.. assignment melambak.. kalau takde assignment pun skit2 ade quiz , skit2 test , skit2 conass, and bla bla.. so on so on

haha.. sape kate dah masuk uni lg best?

hmm.. bagi aku aku lg suke sekolah.. haha..  erm.. tapi bila pikir balik uni life is good in their own way..

memandangkan aku amik diploma , so the flow dia agak moderate ( im not saying it slow) skit drpd bdak2 matriks or etc2..

hehe.. so ada la skit masa untuk diri sendiri kalau nak berjimba kejap dgan kawan2 like YOLO tak ingat dunia.. haha..

jgn cakap la pasal duit sebab aku pantang btol dapat duit.. hik2..

sometimes aku kalah dengan nafsu aku sendiri..

ceh.. konon nak pegi mid valley.. haha.. in one day, PUFF beratus duit aku terbang keawangan.. padahal barang nye secotet je .. haha

ceh.. konon lg nak lepak sogo.. and again PUFF... haha.. sob sobs..

acani la life aku.. haha..

B.U.T

bila time belaja.. aahaha.. say bye bye to daydreaming okay.. takde kejadah aku nak fikir benda2 tu..

FOCUS!!

so untuk sem ni . as a medical lab technology student aku amik 5 subjects

basic lab technique and instrumentation

biochemistry I

anatomy and physiology

lab math

anddd not to forget pengajian malaysia

and my favuuuuurite subject is ... haha.. biochem..

subject tu la yang paling susah.. but it is so much interesting things inside and out of that subj..

as for spm i lovee subj biology and chemistry, sooo.. when this two things digabungkan..

boommbommkebabomss..

lol.. haha..

well.. for now.. i just receiving an "invitation party" untuk jawap exam SPA diploma separa perubatan..

aaaaaa... what thaaa...

aku taknak berharap sangat for this SPA as I know I was competing with the whole malaysia in this selections..

but I will try my best!

teringat plak kisah cinta pertama aku dengan farmasi waktu mohon UPU dulu..

alahui.. keciwa bak hang..

since that aku mcm dah erase dreams aku for being in that profession..

so.. aku rasa.. ntah la.. kalau ada rezeki ada lah..

kalau takde... rezeki aku memang duduk dalam lab pegang specimen je..

duduk belakang tabir dalam healthcare profession..

okay pe.. kitorang pun tentukan condition pesakit tau.. haha..

so.. yeah.. aku terima apa yg allah bg kat aku skrg daripada aku tak dapat apa2..

okay .. assignment melambak ni haaa.. gtg.. see ya laterrrr ( later la sangat)